Subject: FW: Kohila ettevõtlusala eelisarendatava alana
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 13:09:05 +0300

From: Aivar Roop <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 18, 2025 11:00 AM
To: Ivan Sergejev - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaspar Peek - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Allar Haljasorg <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kohila ettevõtlusala eelisarendatava alana

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Ivan ja Kaspar

Tänud tänase webinari eest! Meil on ettepanek lisada Kohila ca 100ha
suurune ettevõtlusala samuti riiklikult eelisarendatavate alade plaani.
Aktiivselt tegeleme hetkel ca 40ha sellest alast rajades sinna teid ja
ÜVK-d. Päringuid alale tulekuks tuleb nii otse valda kui läbi EIS-i. Meil
on suurepärased maantee ja raudteeühendused, olemas on kõik
kommunikatsioonid k.a. gaasitrass. Viiamstest tulijatest alale on BLRT
Valukoda kes alustab ehitamist.

Panin teile manusesse ala ülevaate. Olen tänulik kui annate tagasisidet
selle ettepaneku kohta ning kui see on midagi, mida kaaluksite, oleme
avatud järgmise etapi aruteludeks MKM-ga

Lugupidamisega,

Aivar Roop

Arendusnõunik

Kohila Vallavalitsus

Tel: 55560097

[email-masked] <mailto:[email-masked]>